Πολιτική Επιστροφών
Πολιτική Επιστροφών – onirahome.gr
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σύμφωνα με τον Ν. 2251/1994 και την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/30.08.2013, όπως ισχύουν, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από εξ αποστάσεως σύμβαση αγοράς προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
1. Έναρξη προθεσμίας
Η προθεσμία υπαναχώρησης ξεκινά:
-
από την ημέρα που ο καταναλωτής ή τρίτο μέρος (που έχει υποδείξει και δεν είναι ο μεταφορέας) αποκτά φυσική κατοχή του προϊόντος, ή
-
από την ημέρα παράδοσης του τελευταίου προϊόντος σε περίπτωση πολλαπλών προϊόντων στην ίδια παραγγελία, ή
-
από την ημέρα παράδοσης της τελευταίας παρτίδας/τεμαχίου όταν ένα προϊόν παραδίδεται τμηματικά.
2. Τρόπος άσκησης δικαιώματος
Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία:
-
είτε τηλεφωνικά στο 2810320200
-
είτε μέσω email στο info@onirahome.gr
Ο καταναλωτής μπορεί:
-
να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα υπαναχώρησης του Ν. 2251/1994, ή
-
να υποβάλει οποιαδήποτε σαφή δήλωση υπαναχώρησης
Μετά τη λήψη της δήλωσης, το onirahome.gr αποστέλλει επιβεβαίωση παραλαβής της.
Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί όταν η δήλωση υπαναχώρησης υποβληθεί εντός των 14 ημερών.
3. Προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος
Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση πρέπει:
-
Το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.
-
Όλα τα λογότυπα, ταμπέλες, αυτοκόλλητα ασφαλείας να βρίσκονται στη θέση τους.
-
Το προϊόν να συνοδεύεται από απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.
4. Εξαιρέσεις για λόγους υγιεινής
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για:
-
Εσώρουχα
-
Λαστέξ
-
Κάλτσες
-
Καλσόν
-
Μαξιλάρια
-
Μάσκες
-
Κρέμες σώματος
-
Αρωματικά
-
Προϊόντα προσωπικής υγιεινής
Επιπλέον, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για Λευκά Είδη – Κουρτίνες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Μετά τη δήλωση υπαναχώρησης, ο καταναλωτής πρέπει να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
Η επιστροφή γίνεται στη διεύθυνση της εταιρείας: Λεωφόρος Κνωσσού 203, Ηράκλειο Κρήτης
Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής.
Η ευθύνη απώλειας ή φθοράς των προϊόντων μέχρι την παραλαβή τους από την εταιρεία βαραίνει τον καταναλωτή.
Αν το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση.
Επιστροφή χρημάτων
Η εταιρεία επιστρέφει τα χρήματα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη γνωστοποίηση της υπαναχώρησης, χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
Σε περίπτωση:
-
Πιστωτικής κάρτας: ενημερώνεται η τράπεζα για ακύρωση συναλλαγής.
-
Τραπεζικού εμβάσματος: επιστροφή σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.
Η εταιρεία δεν υποχρεούται να επιστρέψει πρόσθετα έξοδα παράδοσης, εάν ο καταναλωτής είχε επιλέξει ακριβότερο τρόπο αποστολής.
Η εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι την παραλαβή των προϊόντων ή έως ότου αποδειχθεί ότι στάλθηκαν.
Ο καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή μη συμφωνίας με τις συνομολογημένες ιδιότητες (άρθρο 5 Ν. 2251/1994 & άρθρα 534 επ. ΑΚ).
Είδη σε έκπτωση / προσφορές
Τα είδη αυτά αλλάζονται μόνο στην ισχύουσα τιμή και με προϊόντα της ίδιας εποχικότητας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Εάν παραδοθούν ελαττωματικά ή λανθασμένα προϊόντα, η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση και το κόστος μεταφοράς.
Ο καταναλωτής πρέπει:
-
Να συμπληρώσει το σχετικό έντυπο ελαττωματικών (προσθέστε σύνδεσμο εφόσον υπάρχει).
-
Να συσκευάσει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.
-
Να επικοινωνήσει στο 2810320200 ή στο info@onirahome.gr.
Σε περίπτωση μη επιθυμίας αντικατάστασης, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
ΑΚΥΡΩΣΗ / ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Το onirahome.gr επιτρέπει ακύρωση/τροποποίηση παραγγελίας όσο αυτή βρίσκεται υπό επεξεργασία και δεν έχει παραδοθεί στη μεταφορική.
Για άμεση ακύρωση/τροποποίηση:
Επικοινωνία στο 2810320200
Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί, απαιτείται διαδικασία υπαναχώρησης.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Το onirahome.gr δεσμεύεται για άμεση υποστήριξη πριν και μετά την αγορά.
Για παράπονα ή ζητήματα εξυπηρέτησης: