ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΤΩΡΑ Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ | ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 49€

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών – onirahome.gr

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Σύμφωνα με τον Ν. 2251/1994 και την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/30.08.2013, όπως ισχύουν, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από εξ αποστάσεως σύμβαση αγοράς προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

1. Έναρξη προθεσμίας

Η προθεσμία υπαναχώρησης ξεκινά:

  • από την ημέρα που ο καταναλωτής ή τρίτο μέρος (που έχει υποδείξει και δεν είναι ο μεταφορέας) αποκτά φυσική κατοχή του προϊόντος, ή

  • από την ημέρα παράδοσης του τελευταίου προϊόντος σε περίπτωση πολλαπλών προϊόντων στην ίδια παραγγελία, ή

  • από την ημέρα παράδοσης της τελευταίας παρτίδας/τεμαχίου όταν ένα προϊόν παραδίδεται τμηματικά.

2. Τρόπος άσκησης δικαιώματος

Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία:

Ο καταναλωτής μπορεί:

  • να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα υπαναχώρησης του Ν. 2251/1994, ή

  • να υποβάλει οποιαδήποτε σαφή δήλωση υπαναχώρησης

Μετά τη λήψη της δήλωσης, το onirahome.gr αποστέλλει επιβεβαίωση παραλαβής της.

Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί όταν η δήλωση υπαναχώρησης υποβληθεί εντός των 14 ημερών.

3. Προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος

Για να γίνει δεκτή η υπαναχώρηση πρέπει:

  • Το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.

  • Όλα τα λογότυπα, ταμπέλες, αυτοκόλλητα ασφαλείας να βρίσκονται στη θέση τους.

  • Το προϊόν να συνοδεύεται από απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.

4. Εξαιρέσεις για λόγους υγιεινής

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για:

  • Εσώρουχα

  • Λαστέξ

  • Κάλτσες

  • Καλσόν

  • Μαξιλάρια

  • Μάσκες

  • Κρέμες σώματος

  • Αρωματικά

  • Προϊόντα προσωπικής υγιεινής

Επιπλέον, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για Λευκά Είδη – Κουρτίνες.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Μετά τη δήλωση υπαναχώρησης, ο καταναλωτής πρέπει να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Η επιστροφή γίνεται στη διεύθυνση της εταιρείας: Λεωφόρος Κνωσσού 203, Ηράκλειο Κρήτης

Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής.

Η ευθύνη απώλειας ή φθοράς των προϊόντων μέχρι την παραλαβή τους από την εταιρεία βαραίνει τον καταναλωτή.

Αν το προϊόν δεν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση.

Επιστροφή χρημάτων

Η εταιρεία επιστρέφει τα χρήματα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη γνωστοποίηση της υπαναχώρησης, χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.

Σε περίπτωση:

  • Πιστωτικής κάρτας: ενημερώνεται η τράπεζα για ακύρωση συναλλαγής.

  • Τραπεζικού εμβάσματος: επιστροφή σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.

Η εταιρεία δεν υποχρεούται να επιστρέψει πρόσθετα έξοδα παράδοσης, εάν ο καταναλωτής είχε επιλέξει ακριβότερο τρόπο αποστολής.

Η εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι την παραλαβή των προϊόντων ή έως ότου αποδειχθεί ότι στάλθηκαν.

Ο καταναλωτής διατηρεί το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή μη συμφωνίας με τις συνομολογημένες ιδιότητες (άρθρο 5 Ν. 2251/1994 & άρθρα 534 επ. ΑΚ).

Είδη σε έκπτωση / προσφορές

Τα είδη αυτά αλλάζονται μόνο στην ισχύουσα τιμή και με προϊόντα της ίδιας εποχικότητας.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εάν παραδοθούν ελαττωματικά ή λανθασμένα προϊόντα, η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση και το κόστος μεταφοράς.

Ο καταναλωτής πρέπει:

  1. Να συμπληρώσει το σχετικό έντυπο ελαττωματικών (προσθέστε σύνδεσμο εφόσον υπάρχει).

  2. Να συσκευάσει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία.

  3. Να επικοινωνήσει στο 2810320200 ή στο info@onirahome.gr.

Σε περίπτωση μη επιθυμίας αντικατάστασης, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.


ΑΚΥΡΩΣΗ / ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Το onirahome.gr επιτρέπει ακύρωση/τροποποίηση παραγγελίας όσο αυτή βρίσκεται υπό επεξεργασία και δεν έχει παραδοθεί στη μεταφορική.

Για άμεση ακύρωση/τροποποίηση:
Επικοινωνία στο 2810320200

Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί, απαιτείται διαδικασία υπαναχώρησης.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Το onirahome.gr δεσμεύεται για άμεση υποστήριξη πριν και μετά την αγορά.

Για παράπονα ή ζητήματα εξυπηρέτησης: